Zástupci sociálních podniků se dozvěděli, jak vybudovat silnou značku
ZLÍNSKÝ KRAJ – Seminář pro ředitele a manažery sociálních podniků ze Zlínského kraje, zaměřený na to, jak vybudovat silnou značku, se uskutečnil ve Zlíně. Tuto vzdělávací akci uspořádala Krajská hospodářská komora Zlínského kraje ve spolupráci se Zlínským krajem a agenturou CzechInvest.
„Jsem moc ráda, že se podařilo tento seminář uspořádat, protože i v sociálním podnikání je důležité věnovat značnou pozornost marketingu, aby byl podnik úspěšný,“ uvedla statutární náměstkyně hejtmana Hana Ančincová, zodpovědná za sociální oblast.
Účastníci se dozvěděli několik jednoduchých tipů a triků, jak postavit silnou značku, na jakých základech by měla stát, jak využít své silné stránky a proč se vyplatí hledat unikátnost. Jak zde zaznělo, nejdůležitější pro budování značky není pěkné logo ani inzerát, ale právě autentičnost, díky které lze konkurovat i značkám větších firem.
„Seminář vedl Petr Kouble, jenž stál v čele marketingových týmů několika velkých českých firem. Měl na starost budování značek v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Nyní působí jako konzultant brand marketingu a vede různorodé projekty od budování marketingové strategie pro město Pardubice až po projekty pro začínající nebo drobné podnikatele,“ sdělila Soňa Ličková, krajská tisková mluvčí.
Sociálním podnikáním se rozumějí podnikatelské aktivity prospívající společnosti či životnímu prostředí. Sociální podniky často vytvářejí pracovní příležitosti pro osoby se zdravotním, sociálním nebo jiným znevýhodněním. Pro sociální podnik je stejně důležité dosahování zisku i zvýšení veřejného prospěchu. Zisk je pak většinou z větší části použit pro další rozvoj podniku.
Vlastimil Langer
Zdroj: Zlínský kraj
Ilostrační foto: Atchiv SNZ