V Luhačovicích mohou obyvatelé podat daňové přiznání v budově bývalého finančního úřadu

16.01.2024 10:37

LUHAČOVICE  - Blíží se termín podání přiznání k dani z nemovitých věcí a dani z příjmů. „I když stát zrušil v malých městech pobočky finančního úřadu, v Luhačovicích bude možnost vše vyřídit v budově, kde dříve finanční úřad sídlil. Daň z nemovitých věcí má být podána do konce ledna, daň z příjmu do konce března,“ informovala Hana Srncová, tisková mluvčí lázeňského města.
„Jsem rád, že obyvatelé našeho města mohou daňová přiznání k dani z nemovitosti a z příjmů podat v místě bydliště. Po zrušení poboček to alespoň tímto způsobem ulehčí situaci starším lidem. Do města budou dojíždět zaměstnanci z finančního úřadu, kteří s lidmi vše vyřídí,” řekl starosta města Marian Ležák.
Obyvatelé Luhačovic a přidružených obcí mohou podávat daňová přiznání v budově č. p. 137 v Masarykově ulici. Daňová přiznání k dani z nemovitých věcí budou pracovníci finančního úřadu přijímat ve dnech 17. 1., 22. 1., 24. 1., 29. 1., 31. 1. a 5. 2. Daňová přiznání k dani z příjmů v termínech 18. 03., 20. 03., 25. 03., 27. 03., 02. 04. Finanční úřad zřídil i poradenské telefonní linky, jejichž čísla najdou zájemci zde: https://1url.cz/RufKV
Provoz telefonních linek Zlín 577 617 370 celý leden; pondělí – čtvrtek 8:00 – 17:00; pátek 8:00 – 14:00.
Vlastimil Langer
Zdroj a foto: Městský úřad Luhačovice