Přeplatek či nedoplatek na místních poplatcích řeší internetová služba

23.03.2023 14:22

HULÍN - Radnice v Hulíně zprovoznila novou internetovou službu pro veřejnost, tzv. Portál občana. Jeho prostřednictvím lze zjistit aktuální informace k místním poplatkům, hospodaření města nebo třeba k volbám, umožňuje také vstup do online služeb státního Portálu veřejné správy.
„Portál občana je umístěn na odkaze https://portal.hulin.cz, podrobné informace k němu město zveřejnilo na odkaze https://www.hulin.cz/aktualne/aktuality/portal-obcana-2611cs.html,“ uvedl Zdeněk Dvořák.
„Snažíme se co nejvíce zjednodušit a zpřístupnit komunikaci veřejnosti s úřadem. Portál občana do této strategie přesně zapadá. Budeme rádi, pokud jej začne užívat co nejvíce obyvatel města,“ prohlásil Jaromír Žůrek, starosta města Hulína.
„Portál občana má velký informační i praktický význam. V některých případech se sdělení týkají přímo konkrétních obyvatel, například u výše přeplatků či nedoplatků na místních poplatcích. Na základě údajů z tohoto portálu už dokonce jeden občan přišel uhradit nedoplatek,“ sdělil Pavel Janečka, správce internetové sítě města Hulína.
Vlastimil Langer
Zdroj a foto: Městský úřad Hulín