Objednávkový systém WebCall usnadní vyřízení dokladů nebo jednání s úřadem

15.01.2025 08:31

ROŽNOV POD RADHOŠTĚM - Možnosti elektronického objednání prostřednictvím objednávkového systému WebCall pro vyřízení dokladů nebo jednání s rožnovskou radnicí využilo v loňském roce 8 287 občanů.
„Objednat se můžete nejen pro vyřízení dokladů typu občanský průkaz, cestovní doklad, řidičský průkaz nebo doklady z registru vozidel či od techniků, ale také pro jednání na stavebním či živnostenském úřadě nebo na odboru životního prostředí. Prostřednictvím tohoto objednávkového systému se mohou občané objednat na konkrétní den a hodinu, která jim bude nejlépe vyhovovat,“ sdělila Adéla Kousalová, tisková mluvčí rožnovské radnice.
Na webových stránkách www.roznov.cz kliknete na hlavní stránce na odkaz Chci se objednat, poté kliknete na Objednat se na pobočku. „Na další obrazovce vyberte agendu, kterou chcete řešit. Následně se objeví tabulka s volnými termíny, na které je možné se objednat. Po vybrání termínu a času návštěvy je nutné vyplnit formulář se jménem, e-mailovým kontaktem a objednávku odeslat. Na zadaný e-mail pak obdržíte výzvu k potvrzení objednávky, kterou potvrdíte kliknutím na uvedený odkaz. Obratem pak na váš e-mail dorazí potvrzení objednávky a čtyřmístný PIN kód,“ vysvětlila mluvčí.
„Tento PIN kód je nutné zadat na radnici do terminálu vyvolávacího systému po zmáčknutí ikony  Objednaní klienti, a to nejdříve 15 minut před stanovenou dobou a nejpozději deset minut po ní. Tiskárna vám následně vydá lístek s uvedením vašeho jména. Pokud přijdete s velkým časovým předstihem, systém váš PIN nepřijme, pokud přijdete později, bude už vaše rezervace zrušena,“ informovala Lenka Pavelková, tajemnice Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm.

Vlastimil Langer
Zdroj a foto:MěÚ Rožnov pod Radhoštěm