Region Východní Morava zve k objevování zajímavých míst.

15.05.2020 14:13

Místa známá i méně známá, tipy pro aktivní pobyt v přírodě pěšky a na kole, relaxaci v lázeňských resortech či wellness centrech, duševní restart na Cyrilo-metodějských stezkách nebo výlety za odkazem našich předků a příběhem švestky. To nabídne Východní Morava, turistický region Zlínského kraje, zejména tuzemcům, obyvatelům České republiky i kraje.

„V těchto dnech spouští Centrála cestovního ruchu Východní Moravy (CCRVM) marketingovou kampaň doplněnou Cestovním deníkem, kterou chce do Zlínského kraje přilákat návštěvníky,“ informoval tiskový mluvčí CCRVM Zdeněk Urbanovský.

„Kampaň je zcela logicky zaměřena na tuzemské hosty, kteří dlouhodobě tvoří kolem 85% celkové návštěvnosti. Lze tedy předpokládat, že tato stabilní cílová skupina je méně ovlivněna současnou koronavirovou krizí. Všem, kteří náš region dosud neobjevili, nabízíme hned devět témat, které mohou zájemce motivovat k návštěvě. Nesnažíme se být za každou cenu ‚světoví‘, uvědomujeme si, že srovnání rybníku s Rudým mořem neobstojí, prezentujeme kraj poctivě, s pocitem hrdosti na to, že máme hostům co nabídnout,“ uvedla Petra Psotková, ředitelka CCRVM.
Proto v nabídce pochopitelně neschází relaxace v lázních, wellness centrech, ukážeme hostům, že Baťa nejsou jen boty, ale také je chceme navnadit na naši gastronomii, kde svou nezastupitelnou roli hraje například švestka ve všech podobách.

„Využíváme silnou stránku našeho kraje, a sice hustou síť rozmanitých tras pro milovníky cykloturistiky. A je jedno, zda to bude rodina s dětmi, či milovníci adrenalinových zážitků v horském terénu. Naší velkou devizou je fakt, že cca 30% území Zlínského kraje pokrývají chráněná území, k nimž patří nejen chráněné krajinné oblasti, ale i biosférická rezervace Bílé Karpaty, která je pod ochranou UNESCO. Zde mohou lidé čerpat blahodárnou energii z přírody, zbavit se stresu a posílit svou fyzickou a duševní kondici. Bude skvělé, když se od nás budou návštěvníci vracet s pocitem, že je pobyt v našem kraji uspokojil, “, vysvětlila ředitelka.

Marketingová kampaň poběží v médiích napříč celou Českou republikou a je možné ji shlédnout na speciální microsite www.objevtevychodnimoravu.cz . Tuto kampaň bude dále CCRVM pravidelně doplňovat vlastními výstupy, a to v podobě Cestovatelského deníku, který bude nabádat nejen hosty, ale i místní občany, aby jezdili a poznávali svůj kraj. Snahou je také místním ukázat, že mohou mnoho nepoznaného najít také blízko svého domova.

„ Cestovatelský deník může každého zavést na místa známá, ale i neobjevená. Je praktickým návodem, kam vyrazit na jednodenní či vícedenní výlet. Deník se stane pravidelnou součástí našich příspěvků na facebookovém profilu, výlety budeme uchovávat na našich webových stránkách, které jsme pro tento účel adaptovali. Takto budeme doplňovat aktuálními a konkrétními informacemi tematické okruhy, které jsou součástí marketingové kampaně“, doplnila Petra Psotková.
Vlastimil Langer
Zdroj a foto: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s.