Provoz Městského úřadu Uherské Hradiště v době nouzového stavu

19.04.2020 07:43

UHERSKÉ HRADIŠTĚ – Městský úřad mění od pondělí 20. dubna provoz na všech pracovištích městského úřadu a dochází k úpravě hodin pro veřejnost. Informaci zcveřejnil tiskový mluvčí hradišťské radnice Jan Pášma.

Úřední hodiny pro veřejnost jsou od 20. 4. 2020 stanoveny takto:

V budovách úřadu na Masarykově náměstí a v ulici Protzkarova jsou úřední hodiny v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin.

V úterý, ve čtvrtek a v pátek jsou budovy úřadu zpřístupněny pouze po telefonické či emailové domluvě.

V budově úřadu v ulici Protzkarova se na oddělení matrik evidence obyvatel a cestovních dokladů klient objedná pouze na základě předchozí internetové rezervace - https://www.mesto-uh.cz/chci-se-objednat.

V budově v Revoluční ulici na oddělení registru řidičů a vozidel jsou úřední hodiny v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 12 hodin, a to pouze na základě předchozí internetové rezervace - https://www.mesto-uh.cz/chci-se-objednat.

„Žádáme občany, aby na úřad vstupovali zásadně s ochrannými prostředky dýchacích cest a na úřadě dbali veškerých hygienických opatření. I nadále je preferován telefonický a písemný styk s úřadem. Prosíme, abyste se na úřad dostavili, pokud možno, jen v případech, že je Vaše osobní přítomnost nutná či žádoucí,“ vyzval veřejnost tiskový mluvčí hradišťské radnice. Další informace poskytnou zaměstnanci podatelny na čísle 572 525 111.
Vlastimil Langer

Zdroj a ilustrační foto: MěÚ Uherské Hradiště