Radnice rozšiřuje pracoviště evidence vozidel

19.02.2017 10:38

OTROKOVICE - Pro zvýšení komfortu klientů rozšíří Městský úřad Otrokovice přepážkové pracoviště na evidenci vozidel. „Od úterý 21. února do pátku 24. února bude z důvodu stavebních úprav provoz uvedeného pracoviště omezen,“ informovala tisková mluvčí města Otrokovice Romana Stehlíková.
„Chod oddělení evidence vozidel se budeme snažit v týdnu od 20. do 24. února zabezpečit během pondělí a středy, ale prostory budou během těchto dnů stísněné a ne zcela pohodlné. Žádáme klienty, aby zvolili k vyřízení svých záležitostí až dny následujícího týdne od 27. února, pokud to bude možné. Děkujeme za pochopení a trpělivost,“ uvedla vedoucí odboru dopravně-správního Renáta Krystyníková.
V současné době jsou na oddělení evidence vozidel tři přepážková plnohodnotná pracoviště. Po rekonstrukci budou v provozu přepážky čtyři. „Od plánovaných změn si slibujeme rychlejší a pohodlnější odbavování klientů. Věříme, že úpravy na pracovišti ocení nejen klienti, ale také pracovníci evidence vozidel,“ vysvětlila Renáta Krystyníková.
Závěrem připomněla, že se klienti již od 27. února mohou opět objednávat přes internet prostřednictvím webových stránek města (www.otrokovice.cz – Elektronické služby – On-line objednávání občanů – Objednat) a být tak odbaveni přednostně.
Upravené úřední hodiny na oddělení evidence vozidel v týdnu od 20. do 24. února 2017:
Po, St  8:00 – 11:30, 12:30 – 17:00,
Út, Čt, Pá neúřední dny     
Vlastimil Langer
Ilustrační foto: www.otrokovice.cz